Ay çok sağolun arkadaşlar dönüş yaptığınız için öyle yaparım.Evet gün içinde minik minik hissediyorum tabii ama önceki günlere kıyasla az olunca endişe başlıyor.Aile hekimleri sadece kalp atışı dinliyor sanırım hiç öyle bir şeyle gitmedim.Onlar da söylemedi.Yok sanıyordum