Afraninannesi İkinci hamileliğim ilk oğlumda prima kullanmıştım ama malum fiyatlar aldı başını gitti şuan reklamlar da sleepy dikkatimi cekti, kullanan veya şimdiden alan var mı memnun musunuz?
Deletedmom434 Afraninannesi sleepy kullandım çişi taşırma sorunu ve pişik yaşadım primaya geçtim memnunum
sudamlasi Afraninannesi sleepy çok pişik yaptı. Primaya geçtim ertesi gün pişik geçti. Prima ya petrol var içinde dıyorlar doğruluğunu bilmiyorum ama benim çocuguma prima iyi geliyorsa prima kullanırım yapcak bişey yok.
Halista İnstagramda mühendisin oğlu diye bi sayfa var. Bez incelemeside yapmıştı. Primada petrol türevi ürünlerin olduğu sleppy ,molfix in içeriğinin daha temiz olduğunu içeriğini inceleyerek göstermişti
balinannesi20 Afraninannesi sleepy eltim 2 sene kullandı ikizlerine çok memnundu kız kardeşimde iki çocuğuna molfix kullandı oda ondan memnun bende molfix 1 numara indirmdeydi sleepy den ucuzdu onu aldım bakalım 🤷🏻♀️
Ecemnesli Bende slepyy aldım ama daha minigin gelmesine çok var bebekten bebeğe değişiyor sanırım biz ne kadar güzel araştırdık desekte olacak iş değil deneyip görmek lazım:)