Kızlar 20 haftalık hamileyim. Bugün detaylı ultrason çektirdim. Doktor bebeğimin kalbinde küçük bir delik olabilir ama büyük ihtimalle yok dedi. Emin olamadıklarında da ikinci kişinin görmesinin daha sağlıklı olabileceğini söyledi. Anadolu yakasında fetal eko çektiren var mı? Hangi bölüme gittiniz? Yardımcı olur musunuz?