Bensuy Merhabalar,
Öncelikle çok geçmiş olsun ben de 18+6 haftadayım. Bahsettiğiniz ağrı bende de var. Doktorum normalde bel ve karın ağrısı normal kabul edilir ama kasık ağrısı doğuma çok yakın biraz zamanda ağrır dedi. Bana uzan ve yürüyüş bile yapma dedi. Tabii, ben düşük riski atlattım. Doktor önlem amaçlı da söylemiş olabilir. Siz de bir doktora görünün bence