Rosegold Dün sabah adet oldum kızlar az önce de kremsi kanlı bir parça geldi silikon gibi yapısı, kimyasal gebelik mi yaşıyorum yoksa 🥺 normal adet ağrısı sancısı çekiyorum her zaman olduğu gibi
Mlsaa99 Kimyasal gebeligi kanamanin yogunlugundan agrisindan anlayamazsin canim ya testinde pozitif gorup kanaman olursa kimyasal diye dusun
Rosegold Yarın klomene başlıcaktım adetin 5.ci günü Salı günü doktora muayene olup başlayayım ona da gösteririm resmini çektim ne dicek acaba 🥺
Rosegold Mlsaa99 peki sen yaşadın mı ve âdetin kaç gün gecikmişti normalde bir hafta gecikmesi gerekiyormuş Benim iki gün gecikti
Mlsaa99 Rosegold 8 gün gecikmisti . Tabi ben kanda ogrenmistim gebe oldugumu deger dusmeye baaslayimca anlamistim zaten