ykaya18 Çıkartıyorlar diye biliyorum ama ben geçen sene kürtaja girdim oje vardı çıkartmadılar sadece takıları çıkarttırdılar. Bence biraz prosedürle alakalı.
Kylr İlk doğumumda doktorum hastanın gidişatını tırnak renginin ve dudak renginin değişmesinden takip ettiklerini, bu yüzden ruj ve oje istemediklerini belirtmişti.