Bende bunu merak ediyorum ilk dogumda gece nişan geldi 5 saat sonra sancılarım başladı duzensizdi biz sabah gittik yatış verdiler 10 saat sancı çektim açılma olmadi şimdi nişan gelirse hemen gitmeyim diyorum evde duruma göre değerlendirme yapıp ona göre bakalım diyorum nasıl bı surec olur bilmyorum