Melikesultan bende baştan beri erkek hissediyordum 14 hafta ultrason görüntüsü doktora cinsiyeti sordum sinirlendi baya uğraştı kız dedi ama bende hala erkek diyorum 16 hafta oldum haftaya başka doktora gidecem bakalım hayırlısı sağlıklı olsun en önemlisi. Bir kızım var çok şükür gönlümden erkek olsun istiyorum