12moom merhaba benim de 35. Haftada sancım oldu özel hastaneye gittim nst de sancım çıktı devlet hastanesine sevk ettiler yatış yapmam gerekiyor erken doğum olduğu için devlet Hastanesi’ne gittim yatış verdiler bir gün hastanede kaldım sürekli sancım çıkıyordu bir parmak açıklığım da oldu ama devamı gelmedi ilk hamileliğim o yüzden geç açılmam oluyormuş şuan 36+5 oldum hala dogurmadım ama hala sancılarım oluyor nişan ve su gelmediği için hastaneye gitmiyorum bekliyorum evde