Merhaba hanımlar bugün itibariyle 30+0 haftalık hamileyim. Çok ağır grip geçiriyorum salı günü kendi doktoruma gittim crp de yüksek çıktı Salıdan beridir antibiyotik kullanıyorum. Fakat akşamdan beridir sarı-yeşil renkli çok ve kaşıntı yapan akıntım var antibiyotikten olduğunu düşündüğüm. Bugün de dışarıda olduğum ve sık çamaşır değiştiremeyeceğim için peçete koydum sık sık değiştirmek adına. Az önce lavaboda koyu sarı turuncu kahve yakını olduğunu gördüm. Biraz da fazla ayakta kaldım bugün son hazırlıkları tamamlamak adına. Başına gelen var mı biraz tedirgin oldum?