52kmavis Bas00 birhafta sonra erken gebelik testi deneyin silik çıkarsa kan verin öyle daha net belli olur
ceren-123 Bas00 1 hafta vardı adet günüme test yaptım pozitif gördüm kan verdim hemen 3078 değerle hamile olduğumu öğrendim 👼🏻💕
Elifff2112 Bas00 ben yumurtlama gununde olan ilişkinin ustunden 14 gün gecince adetime.iki gun kala erken gebelik testi yaptim silik çizgi çıktı sonrasında 17. Gununde yani adetim bi gün geçince kan tahlili verdim beta 136 çıktı canım
52kmavis mmedinestlms Benimde öyle 2 tane aldım ilk yaptım emin olamadım yine yaptım silik çıktı kan verdim kanda net belli oldu ama ben idrardan anladım direk ilk hamilelikde idrar değişik renkdi bundada aynıydı emindim rüyamada girmişti
mmedinestlms 52kmavis anneler hisseder derler ya ben hissettim hamileyim demiştim testi yapmadan önce 6 gün önce yaptım hayali çizgi gibi oldu sonra netleşti 4 gün kala da kan verdim netleşti
Elifff2112 ceren-123 beta değeriniz çok yüksekmiş ben adetim bir gun geçince kan verdim 136 çıktı bir sorun olur mu
mervemurat16 Bas00 3 gün önce yapınca genelde gösteriyor erken gebelik testi 6 gün öncesine kadar yapılıyor zaten ama tam sonuç almaya 3 gün öncesi ideal
eliff__ hsezenysr canim merhaba 12 Ağustos’ta adet oldum 16’sında yıkandım 29 da pik gördüm üç gun boyunca değerlendirdim dün kan verdim negatif normalde 12 Eylül’de adet olmam gerekiyo sizce adetim geçikimce kan vertim mi gene test yapmak istemiyorum hayal kırıklığı
Bas00 52kmavis 8 gun var adetim yapsammi bilemedim 11 gun kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı erken diye mi yoksa yokmu bilemedim
52kmavis Bas00 silik çıkar eğer hissediyorsanız 3 gün sonra tekrar dene genelde adet günü güne denk düşmüyor ya birhafta erken ya geç oluyor