gezentianne Seherkarakoc doktorşar da hemen tüp bebek diyor ilk gebeliğimde eşimin morfolojisi 1 di doğal yoldan gebe kaldım. Her şey kafada bitiyor bence.
gezentianne Derennn700 Morfoloji sorunu varsa koenzimQ10 ve E vitamini sperm kalitesini çok iyi arttırıyor eşimin morfoloji yüZde 1′di bu takviyeleri kullandk gebe kaldm