Elner Merhaba kizlar 28 haftalik hamileyim ve dun kontrel de bebegimin ayaklari ashagida bashi yukaridaydi bazen de yan pozisyonda oluyor.Doktor 1 hafta ichinde bashi ashagiya doner dedi amma Ben chok endisheleniyorum chunki Normal dogum istiyorum.Sizde de gech donen oldu mu ?
Elner Melekdinc chok shukur ki donmush gech olsa da olur amma esas Donsun dun ultrasonda bakiyoruz bazen de ayaklarini kafasina degdiriyor oyle duruyor 🤷🏻♀️