Aslisavs Selam kızlar, 31+0da 2000 gr (2kilo) olmuşuz doktor 2 hafta önden gidiyor dedi benim gibi önden giden varmı ? Sizin bebişlerin kilosu nasıl
aysenuraydin2 Aslisavs benim de 32 de 2300 gramdı bana da önden gidiyor demişti sağlıkla doğsunlar da önemli olan o benim sezaryen zaten normal doğumlarda iri bebek sıkıntı oluyor diye biliyorum 🙂
Htccndn Canım bende 30 haftalıklen gitmiştim doktor bana iki hafta önden gidiyor demişti kilosu 1800 dü
Adensah Aslisavs benim kızım hep önden gidiyor asla haftasıyla uyumlu değil 28 +4 ken gittim 1600 dü bakalım 33 de gidicem ne kadar oldu bilmiyorum
Aslisavs Seker testlerim normal çıkmıştı. Doktor sekerden değil kilosu dedi. Eşimde bende iriyiz belki birazda genetik olabilir.