Kızlar benim bat 17 ama 4 gün önce bi sürü test yaptım hepsinde silik çıktı belirtilerim de vardı… ama bende korkuyorum test yapmaya o kadar erken bi sürü silik test görmek biraz umutlandırdı ama şaşırdım da. Şimdi pek belirtim kalmadı. Göğüslerim sızlamıyor. Ara da kasıklarım da hareket oluyor damar gibi atıyor bi de kasılıyor. Bende adet gününü bekliyorum. Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin.