Rojda_01 Adetim 3 gün geçikti adet olacakmışım gibi geliyor karın bölgemde hafif ağırlar oluyor bu durumu yaşayan var mı
Erkekannisi2 Rojda_01 bndede oyle canım , 4 gün gecti Benımde , agrım oluyor geri gecıyor, arada orama iğne saplanıyor neden bilmıyorum
Hatice5855 Rojda_01 2 gün geciktim Testler negatif. Aynı şekilde karnım ve kasiklarda ağrı. Aşırı gaz 😢
_Nazendeem Rojda_01 Benim de adetim hiç gecikmez ama ne gelen var ne giden ne bir belirti son adet günü beşinde tes yaptım negatif de ondan sonra yapmadım yapmayı korkuyorum normalde adetlerim geçmez ilk defa gecikti inşallah vardır hepimizin🥹