Missprincess Kızlar 38+2 haftalık gebeyim. Göbeğim 3 gün önce inmeye başladı artık iyice aşağıda. Sizin indikten ne kadar zaman sonra bebişiniz doğdu ? Sanki bende bi kaç gün doğuracakmış gibi hissediyorum.
Sumeyyeky Missprincess göbeğim hep düşüktü 40 da doğurdum 35. Haftada göbeğin düşmüş haftaya doğurursun diyenler oluyordu aynen diyordum ilgisi var mı göbek düşmesinin bilemiycem 🙄 sağlıkla gelsin ❤️
Beyzakeles Missprincess göbegimin düşüp düşmedigini anlamıyorum ama 1 haftadır miğdem boşaldı sanki rahatldım daha 33 deyiz
BusrAsil2019 Missprincess ben bir gün sonrası doğurmuştum oğlumu hatta yumuşamıştı göbeğim. Sadece üstümde çok stres sinir ve gerginlik vardı eğer buda belirtiler arasındaysa ekleyelim 😀
betyy16 Missprincess göbegimizin düştüğünü nasıl anlarız. 30 haftalığım dün çok yordum kendimi bugün karnım aşağıda gibi hissediyorum. Bebeğin hareketlerini de aşağıda hissediyorum sanki
Missprincess Sumeyyeky ya üst kısımlar boş elim içine giriyor bastırınca ama alt taraf taş gibi sert. Annem felan da doğurursun dedi. Şimdi sizde böyle diyince bilemedim. Teşekkür ederim 🙏🏻
Sumeyyeky Missprincess işte o boşluk hissini çok iyi biliyorum hele haftam tamamlanınca ha bugün ha yarın derken tam 40. Haftada suyum geldi 😁
Missprincess Zehranisa25 bi elimde ananas bi elimde hurma pilates topunda zıplıyorum 😂 anlayacağın bütün tuşlara basıyorum sen neler yapıyorsun
Zehranisa25 Missprincess squat hurma bacak aç kapat ama kendimize eziyet bence gelmek istemiyorlar 😂😂😂
Missprincess BusrAsil2019 evet ben zaten çok gergin bi insan olduğum için farketmemiş de olabilirim 😂 koç burcuyum da ben smskmekeme
BusrAsil2019 Missprincess hayatım bir ikizler Burcu olarak belki o dönem gelmiş olabilirler bana da shshshs şaka bir yana yazın ortasıydı ve doğmuyordu 😀 ondan dolayı da olabilir
Missprincess BusrAsil2019 ikizlerin bi git geli oluyo doğru 😂 burası da çok sıcak Antalya da yaşıyorum siz neredeydiniz