Hhh03 gün olarak söyleyim, benm yumurtlama günü , uygulama da pazar günü gösteriyor. Ama ovulasyon da pazar günü öncesindeki günlerde oldu salı günüydu. Kaç gun fark var. Uygulama kalsa gebelik olmaz zatn çünkü yumurtlama günü geçmiş. kaldı ki bazı aylarda yumurtlama günümüz de değişebilir. Benm önceki aylar 17 yumurtlam olurdu şimdi 14 de olmus. Stresten adet günlerim de değişmişti. Değişken anlayacağın. Ama uygulama bakma. Ovulasyon testi dene takip et.