Mirarya Merhaba hanımlar, 2 ay evvel yumurta toplanmak oldu şükür embriyo oluştu ama 2.adet sokmeyince dr a gittim oda dogum kontrol hapı verdi ve kist oluşmuş dedi 😐 böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba,
Mine38 Mirarya yumurta toplamadan önce bende de oldu canım yumurtalik kisti ilaçlardan oluyor . 1 ay doğum kontrol hapı kullandım geçti
Fatmadali Mirarya ben tam transfer olacağım zaman 2 tane kist oluşmuş dediler kan testi verdim bir ay takip edildi sonra tekrar baktılar 1 tane ama 6 cm olmuş dediler.. ama yine kan bakıldı ve hormonları etkilemiyor boş kist bunlar Kullandığın ilaçlarda yapıyor zararı yok dendi ve ilaç kullanmadım 2. Ayında transfer oldum. Şu an 11 haftalık hamileyim çok şükür bi sıkıntı olmadı etkilemiyor bile beni
Mirarya Mine38 merhaba öncelikle cevap verdiğiniz için col teşekkür ederim peki transfer ne zaman oldunuz,adetinjz soktu mü hemen
hulya98 Mine38 canım regl olup mu başladın doğum kontrol hapına yoksa direkt mi verdi doktor regli beklemeden içmeye mi başladın
Mine38 Mirarya rica ederim canım ben tedaviye başlamadan kist gördü 2,5 mm di sanırım küçük olduğu için 1 ay kullandım eridi.ilac bittikten 4 5 gün sonra adet oldum .adetimde başladık tedaviye yumurta toplandı 2 ay rahim dinlendi bugün transferin 7.gunu bekliyorum bakalım 🌸
Mirarya Fatmadali cevapladiginiz için çok teşekkür ederim inşallah benimde transferimiz saglikla gerçekleşir sizinde sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲🤲🫶🫶💜💜
hulya98 Fatmadali canım nasıl kullandın doğum kontrolü? Regli bekleyip mi başladın yoksa beklemeden mi?
Fatmadali Mirarya amin canım teşekkür ederim güzel haberler sonuçlar almanı temenni ediyorum şeninde 🙏🏼🫶🏽🥰
Fatmadali hulya98 ben hiç bişey kullanmadım kist için canım ilaç vermediler ama kullananlar adetin son günü başlıyor diye biliyorum