Kızlar ilk bebeğimi preaklamsi nedeniyle 37 de acil sezeryan ile doğum yaptım. İkinci bebeğimde oğlum 1 buçuk yaşında iken 37 de sancım 90 çıktı acil ameliyata alındım dikişlerin patlar bu sancı ile denmişti. Üçüncü bebeğime hamileyim bir buçuk sene önce sezeryan oldım şimdi 36+4 üm. Urfa da takipli idim oradaki doktorum 39+0 da alırız demişti şimdi İstanbul a taşındım ilk oğlumu doğum yaptığım doktoruma geldim. Oda dedi ki sezeryanların arası çok az 6 7 sene olsaydı 38 39 da alırdım. Seni kesinlikle 37 de ameliyat etmem lazım dedi. Diğer iki çocuğum da 37 de oldu sıkıntı olmadı. Ama benim gibi olanlar üçüncüyü kaçıncı haftada oldu