Merhaba sezeryan anneleri, size bir sorum olacak. 26 eylülde sezeryan planlandı. Ben hastanede giymek için 2 tane alt üst pantolonlu pijama takımı almıştım. Sizce elbise şeklinde olan geceliklerden de almalı mıyım? Son dakika çok kafam karıştı acaba pantolonlu olan pijamaları giymekte zorlanır mıyım? Deneyimlerinizden bahsederseniz çok sevinirim.