İyi günler kızlar 12 günlük bebeğim çok geç veya gazını çıkarmıyor. Meme den sonra çoğunlukla çıkarmıyor mama da veriyorum gün içinde 2 defa ozmn ağlıyor gazı çıkmazsa çok uzun sürüyor gazını çıkarması ne yapmam lazım?
Birde her emzirme den sonra cıkarmamsı normalmi?
Bana onerebilceginiz gaz çıkarma yöntemi soyler misiniz