Deryaaa2809 36+4 de Çatı muayenesi oldum geçen hafta cumartesi 1 cm açıklık var dedi alttan ultrasonla baktı rahim ağzın yumuşamış doğum yakın olabilir dedi sonra çarşamba nst için gittim düzensiz sancım çıkınca tekrar alttan ultrasonla baktı iyice yumuşama olmuş muhtemelen açılman da 2 cm olmuştur dedi cuma tekrar çağırdı cuma yine gittim düzensiz sancılarım vardı 30-100 arası bekliyorum bakalım şuan gelen giden yok 37+5 olduk