Merhaba güzel anneler daha önceden doğum yapanlara soruyorum özellikle karnım aşağı düştü ağrım sızım suyum olmadı normalim gayet bebeğimde hareket ediyor acaba doğumum mu yaklaştı sancı ağrı bulantı yok aksine midem rahatladı sürekli tuvalete gidiyorum