Nznss İki gündür çok fazla ağrı var belimde koltukta Uzanıyorum kalkarken bile çok ağri giriyor belimin alt kısmına ve kasık da da ayağa kalktığımda kasılmam oluyor acaba hastaneye gitmelimiyim gidersem de hafta sonu olduğu için bişey yapalirler mi