Ayloss06 Doktorum söylemedi henüz çok erken diye. 14. Haftada tekrar gideceğiz. Sizce içinize doğan ya da hissettiğiniz nedir söyleyebilir misiniz 🫶🏻
canimyavrum_ Ayloss06 merhaba bizimkide 10+6 bizede soylemedi doktor
canimyavrum_ Ayloss06  simdi aciliyor mu