gamzebngaa_dmr drnkra2025 bende bugün ile beraber tam 10 haftalık oldum ama mide bulantılarım koku hassasiyetim hala var sizin nasıl var mı mide bulantısı koku hassasiyeti 🤦🏼♀️
Baby-ES drnkra2025 9+2 deyim, bu 10.haftaya girdim gireli iştahsızlık ve ciddi bulantım başladı, biraz biraz bulanan ben artık çıkarır oldum gerçekten hiç halim kalmadı, sizler nasıl atlattınız?
drnkra2025 gamzebngaa_dmr koku hassasiyeti hep var bulantılarımda 8. Haftaya göre azaldı çok şükür ara ara bulantı oluyo sadece
BetulSahin5444 Baby-ES Bende senin gibiyim biran önce normale döneriz inşallah 🤲🏻 çok bunaldım iki kilo vermişim az az yiyebiliyorum midem çok hassas prilamda ise yaramadı mideyanmalarimda tavan gaviscon iyi geldi biraz onuda içerken içim kalkıyor ama midem rahatlıyo.sonra yüksek ses sıcak su bile midemi bulandırıyor 😔
drnkra2025 Baby-ES 6. Hafta başladı 8. Hafta bitti benm bulantılarım çok şükür hala var aslında ama ara ara o haftalardaki gibi değil iştahım tam düzelmedi maalesef şuan 10+3
Buseemm BetulSahin5444 hahaa bnnn 🤦 ayni bn bnde iki kilo vermisim 😂 bi gunde hemde ama su an 11+3 uz sadece sabah kusmalarim ve ara ara bulantilarim var. Koku hassasiyeti hala devam ediyor sigarayi bile biraktirdi bana 😂
Baby-ES BetulSahin5444 ben ilaç kullanmadım, bulantım olur ama hiç çıkarmazdım. Şimdi bu saatte bile… 🫠 umarım çabuk geçer, dediğin gibi ışık, sıcaklık her şey tetikliyor artık
gamzebngaa_dmr zelihayaman1 henüz tam geçmedi bu 00.00 tam 15 haftalık oluyoruz 14 haftadan beri eskisi gibi değil şuan iyiyim artık yemek yiyebiliyorum ve enerjik bir şekilde işlerimi yapabiliyorum bu ayın sonuna doğru tamamen geçmiş olacak inşallah 🙏