mavisevdamm_m Birtutambebek bizde tam 33 olduk.. iyice agirlastim vajinaya baskı oluyo ağrılar oluyo yürümek bile ölüm gibi ilk kızım iki yaşında bı hayli zorlanıyorum bı an önce geçse zaman
Birminik1 Birtutambebek tam 33 olduk bugün, bazen karın ağrılarım ve bel ağrılarım oluyor, ellerim çok şişiyor uzun süre ayakta kalamıyorum
Suey 33+4 olduk bizde ilk bebeğim 33+4 te doğmuştu çok gergin hissediyorum ☺️ çatı ağrısı yaşıyorum bel ağrım çok fena asla geçmiyor sağdan sola dönmek bile çok zor artık sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Suey Mucizeayla gerçekten öyle oluyor inşallah bu sefer durup vaktiyle gelirler çünkü erken gelince süreç çok zor oluyor 🥲
Mucizeayla Suey kesinlikle öyle zamanında doğan bebeği buyutmekle erken doğan bebeği büyütmek arasında çok fark var inşallah zamanında gelirler bu sefer ☺️