yyelizmol Herkese merhaba tam 37 haftalık hamileyim ayağa kalkınca veya ufak tefek iş yapınca aşırı kasık ağrılarım oluyor tıpkı adet ağrısı gibi ama yatınca geçiyor doktora gidicez tabi ama birde size sormak istiyorum böyle olan var mı?