Aysegul34ey Kızlar ya 33 haftalık hamileyim son zamanlarda midem çok bulanıyır ilk aylardada vardı 2.trimesterda geçti ama yine başladı kusturuyor beni neden oluyo acaba bazıları doğumun yaklaşınca bulantı olur diyolar doğrumu bilmiyorum yaşayanınız varmı