betyy16 Merhaba, elimdeki kiyafetler bunlar. Zıbın çorap vs fazlasıyla var. Ama bunlar çok az geldi sizce de az mı yeterli mi? Kacar tane olmalı 0-3 AY 6 tane tulum 3 alt üst takım 3-6 AY 2 tane tulum 4 alt üst takım
Gg5348 betyy16 eğer az geldiyse belki 0-3 aylık bir iki tulum daha ekleyebilirsin canım ben yenidoğan dışında bir 10 tulum aldım belki yıkayıp ütülemekte zorlanırsam diye ama 3-6 aya acele etme bence gelişimine göre ekleme yaparsın🤗
Kara22 betyy16 yeterli yenidogan zaten çabuk büyüyor yetmediği yerde yeni alırsın veya hemen yıkarsın kurur
Selcanmeral betyy16 doğumun ne zaman olucak. Kış bebeği olucaksa ve kurutma makinan yoksa bol bol almanı öneririm kışın kuruması zor oluyor kaka yaptı kustu derken zorlanabilirsin
betyy16 Selcanmeral ekim sonunda doğacak insallah. Kurutma makinem var ama ekleme yapayım bir kaç takım daha
Gg5348 betyy16 benimde ilk yeğenlerimden falan yola çıkarak bir şeyler yapmaya çalıştım sormak istediğiniz olursa elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım 🥰
Betul-97 betyy16 3190 gram doğdu 1 gece hastanedeyim çıkarken tartıldığımızda 3070 gramdı. Sağlık ocağında 13.gün kontrolünde 3600dü