ulkutom Kızlar selam nişanım geldi ne zaman doğururum tahmini ve açılmam hiç yokmuş bu süreçte ne yapmalıyımm
68pembemavi01 ulkutom 2.doğumum da nişan geldi 3 saat sonra doğurmuştum. Ama öncesin de sancım çıkmıştı nst’de ebe çatı muayenesi yapmıştı ertesi gün nişanım gelmişti.
Abbasova_gunay ulkutom ben 33haftaligim bugun nisanim geldi ama sancim falan yok hershey normal bebish erkenmi gelir 🥹🥰♥️
ulkutom 68pembemavi01 benimde bugün kontrolüm vardı çatı yaptı yine ve uzun süren bi mukuslu akıntım var kırmızı pembe arası ve çok sancım oluyor
68pembemavi01 ulkutom Kaç haftalıksın Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🌺