Sevda-Yigit Merhaba anneler. 4′lu testimin sonucu pozitif çıktı . Değerden biraz yüksek çıktı. 4′lu testi yüksek çıkıp Detaylı ultrasonda sağlıklı oldugunu öğrenenler var mı acaba. Moralim çok bozuk . Dua eder misiniz :(
Alone Sevda-Yigit 2li test sonucunuz nasıldı. Bana ikili testim temiz çıktığı gebeliklerimde 3lü4lü hiç yapılmadı. İkili riskli çıkınca da fetal dna yapıldı.
Sevda-Yigit İkili testi yaptırmamıştim. Doktorum 4′lu testi önerdi . Sonuçta sınırın biraz üstünde çıktı.