ayseheyecanli Tgbashnn ya bu hafta birden 2 kilo aldım şok oldum her aya 1 kilo ile gidiyodum 20. Haftaya +2 kilo ile girdim insan ister istemez üzülüyo ya daha yolumuz çok kontrollü kilo almak istiyorum :/ ama çok hareketsizim başım ağrıyo diye ful yattım bu ay
Tgbashnn ayseheyecanli üzülme bence bebeğin durumunda sıkıntı yoksa ki gayette normal kilo alımın bende sürekli yatmak zorundayım hareketsiz olduğum için kilo alımı oluyor
Tgbashnn Mlsaa99 bende 17de gititğimde 117 gram demişti burdan yorumlara denk geldim 180lerin üzerinde olanlar vardı bende onları görünce üzülmüştüm bugün doktora söyledim kilosuna takılma demişti sağlığı önemli dedi bende 19+6 324 dedi bugün