Ozky Ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyor. Geceleri uyuyamıyorum zaten. Karnım fena ağırlaştı ve göbeğim aşırı kaşınıyor. Kızım ne zaman gelecek merakla bekleyişteyimm 👶🏻
Mervecvk94 Ozky 38+3 deyim normal doğum istedim bu zamana kadar ama kafası büyük olduğu için seni parçalar dedi çarşamba sabaha sezaryen yatış verdi. Korku heyecan hepsi var. Şu an karnım taş gibi çok toplanıyor canımı acıtıyor bir an önce kucağımıza sağlıkla alalım inşallah 🤲🏻🌸
Ahlas-1 Ben de 37. Haftadayım. Ahududu yaprağı çayı, hurma ve pilates topuna başladım. Oğlum sanki hiç gelmeyecekmiş gibi😅 Ara ara ağrılarım oluyor ama geçiyor.
Ozky Mervecvk94 allah kolay bir doğum atlatmanızı nasip etsin. Darısı başımıza. Her gün doğurmadın mı hâlâ mesajlarından yıldım 🤦🏻♀️