Dilarataskent Doktor yüksek ihtimalle kız olacak gibi duruyor dedi sizce yanılma payı var mı kız dedikten sonra 12+3 teyim
merimiri Dilarataskent yani kız için çok erken bir hafta ama büyük ihtimalle doktor vücut ölçülerinden anlamıştır
Eluf Dilarataskent kiz gibi goruniyor canım hayırlısı olsun sağlıkla gelsin gönlünden geçeni Rabbım nasip etsin inşallah
Hcrndgn Bence cinsiyet için 16 haftayı bekleyin burda çok gördüm değişeni 12 çok erken bence sağlıkla kucağıniza alin🌸
nergis96_ Banada 11+3 te kıza benziyor demişti simdi 19 haftalık olduk oğlum olacak 11 ve 12. Haftalar çok erken netleşmesi için 16. Ve 17. Haftayı bekleyin derim
Nuib Dilarataskent banada yüzde yüz demişti😂 iki tane oğlum vardı tabi bizde inanmistik sevinmistik sonra cupp oda erkek geldi 😂çok şükür şimdi dördüncü kez anne oluyorum bu defada kız dendi bakalım artık nasib sağlıkla gelsinler melekler