Kızlar sancı nasıl oluyor benim ilk gebeliğim sadece sertleşmede sancım cıkıyor sizin bahsettiğiniz o doğum sancısı da sertleşme şeklinde mi oluyor yoksa regl agrısı gibi bi sey mi? Tarif edebilir misiniz fark etmem diye tedirgin oluyorum çünkü bilmiyorum doğum sancısı nasıl olur