Hanımlar bugün 11+6 dayım bebek için ne zaman alışverişe başlamak daha iyi olur kimisi acele etme cinsiyetini bekle diyor kimisi de cinsiyet gerektirmeyen şeyleri ( ufak tefek kullanacağı eşyaları alt değiştirme minderi, şampuan sabun yıkama küveti vb) yavaştan al diyor ilk gebeliğim bir de gurbette sayılırım sizce ne yapayım fikir verirseniz sevinirim 🌸