Tutgun30 32 haftalik hamileyim önümüzdeki hafta kontrolm var nst çekerlermi ona göre tedbirli gideyim
ezooezz Tutgun30 kişiye duruma göre değişiyor sanırım geçen hafta ilk kez girdim ben de 32.haftada ama erken veya geç haftalarda da alabiliyorlar.
Ytsnzy Tutgun30 yarın 32 haftalık olucam bende haftaya kontrolüm var 32+6da yani bakalım alacaklar mı nstye ilk gebeliğimde kaçıncı haftada almıştı ilk hatırlayamadım
Aslcann Ben 32 de gittiğimde nts yolladılar. Aç oldugum için yapmadık. Tahlil vercem diye aç gitmiştim
Lky0- Tutgun30 ben çalıştığım için çalışabilir raporu almak için gitmiştim bana nst çektiler , bugün 33 haftalık oldum 😁 siz yinede hazırlıklı gidin çekebiliyorlar da doktorun insafına kalmış gibi bişey bence
gzm_42 Tutgun30 ilk oglumdayken 34 35 haftalıkken girmiştim bu hamileliğimde 3 gün önce girdim 31+2 ydim o zaman ama ikiz benimkiler ve sancılarım olduğu için girmiştim yoksa daha sokmuycaklardi canım yani duruma göre değişir bu
gbayindir Tutgun30 karnim çok büyük ve aşağıda görünüyordu dr hiç 32 haftalık gibi görünmüyorsun dedi normalde sonraki gelişinde nst isticektim ama bir girsen iyi olur dedi 32 de girmiş oldum