Ciceklerrrr Kaç kayiptan sonra yapılıyor ve ilk kadın doguma mi gidilmesi gerekiyor gidip ne dediniz inceleme yapildi yardimci olur musunz
SM5534 Ciceklerrrr Ben 3 düşükten sonra araştırma hastanesinden tıbbı genetik bölümünden sıra almıştık eşimle gidip doktor soru soruyor sonra kan alıyorlar bizimki 49 günde çıkmıştı
cLearQueen Ciceklerrrr bir kurtajım vardı doktor direkt yönlendirdi kadın dogum… tibbi genetige gittik esimle sonuclar 2 ayda falan cıkmıstı sanırım
Snmfrk Benim de 2 düşüğüm oldu kadın doğum tıbbi genetiğe gitmemi söyledi randevu sisteminden randevu alıp gittim kan aldılar eşimden ve benden. Kadın doğuma gitmenize gerek yok yani sonuçları aldıktan sonra kadın doğuma gidin.1.5 ay sonra çıktı sonuç.
SM5534 Ciceklerrrr evet hepsine bakıyorlar bende pıhtılaşma çıktı ama kromozon testimiz şükür temiz çıktı eşiminde benimde inşalalh hepimiz için hayırlı sonuçlar olur .siz söyleyin doktor sorarken hocam pıhtılaşmayada bakılıyor değilmi diye bize bakılmıştı
soniy_55 Genetik testinde sadece kadından mı kan alıyorlar ben tek gidicem eşim görevde genetik testi isticem 2 kimyasal bir düşüğüm oldu
bubuiledudu Ciceklerrrr 3 dusukten sonra deniliyor ama 2 dusukten sonra gittik biz sonuçla 1 ayda çıktı devlette yaptirdik
bubuiledudu Ciceklerrrr hayır 3 dedim biraz cins bir doktordu ters birisiydi nolur nolmaz diye 3 demek durumunda kaldım
Hhh03 Ciceklerrrr çok geçmiiş olsun canım bende yaptırdım araştırma hastanesinden tıbbi genetik bölümüne randevunu al 2 kürtajım var doktorum yönlendirdi pıhtılaşmadan şüpheliniyo genetik testlerimi yaptırmak istiyorum de yaparlar sonuçlar 2 ayı buluyo ben kromozom testi pıhtılaşma testi bide wes tüm gen dizilimi testi yaptırmıştım 3 tane yani ondan 2 ayı buldu