Aylaa123 aslında tuzlu yemekten ziyade iş yerinde sürekli oturuyorum aksama kadar yürüme şansım pek olmuyor tuvalet dışında yürüyorum arada ayağa kalkiyorum oturuyorum hareketsiz kaldığım için sanırım o yüzden oluyor yüzümde ellerimde pek bisi yok hani evdeyken geçiyor uzandigim ve yürüyüş yaptığım için bu ödem zararı var mı peki bebege filan