Kızlar Nasılsınız ben artık 38 + 3 oldum benim bebeğin hiç geleceği yok sanki hani 10.000 adım da atsam pilates topuna da çıksam ananas yesem hurma da yesem yok yani temizlik de yapıyorum bütün tuşlara basıyorum ama hiçbir sancı vs bir şey yok sadece bugün biraz baş ağrısı var 😂😂 vallahi yerini sevdi yani büyük ihtimalle bir anda bir şey olacak diye düşünüyorum ama bakalım bekliyoruz sizde durumlar nasıl?