gunesinannesi__ Kızlar normal doğum yaptım üstünden 47 gun.gecti 40 kontrolumuzde rahimde parça kaldığı fark edildi doktor kürtaj yapamam rahmin zarar gorur uzerinden epey zaman gecmis dedi ilad tedavisi basladi.basina.boyle.bi sey gelen var mi
Unzle46 gunesinannesi__ ne parçası kalmış plesenta falanmi yani doğumda nasıl bir parça kalabilir sonuçta kürtaj değil bu 😲😳
Haticetopuz gunesinannesi__ benim başıma geldi normal doğum sonrası içim temizlenmems on gün sonra aşırı bir kanamayla hastaneye gittim ve içimde parça olduğunu ve temizlenmwdigini söylediler ameliyathaneden ilaç verdiler kürtaj ilacı 4 sefer içtim ve parça parça kanamayla atıldı en son muayenmde temizlendiğini ve parça kalmadığını söyledi doktor
Haticetopuz gunesinannesi__ ama böyle birşey olması çok saçma özel bir hastanede nasıl böyle birşey yapıyor lar anlamıyorum o an bizim ağzımız bağlandı sanki şikayet falan etmekhic aklımıza gelmedi sonradan geldi hep tabi aradan zaman geçmişti.. sizede geçmiş olsun o ilacı içinde baya yoğun geliyor kanama ona göre önleminizi alirsnz
gunesinannesi__ Haticetopuz bende ayni kanamayi yasadim buna rağmen fark edilmedi 40 kontrolumde fark ettiler bende dava acacagim hastaneye burda da ismini vereyim beylikdüzü kolan hospital
Haticetopuz gunesinannesi__ çok ilginç farkedilmemesi bizde edicektik uğraşmak istemedk benmde bursa çekirge Doruk hastanesinde oldu doktor Melike yılmaz di