koza08 Dediğim gibi üzülmeyin aksine bu süreçte kendinizi, vücudunuzu hazırlamaya fırsat bulacağınız için sevinin. Sağlıklı beslenin, bol bol yürüyüş yapın, spor yapın. Folik asit kullanmıyorsanız başlayın, eksik vitaminleriniz varsa baktırın ve bunlara başlayın. Önünüzde kendinizi hazırlamak için 2 ayınız olacak bu zamanı en güzel şekilde değerlendirin. Bebeğinizin size sıkı sıkı tutunma ihtimalini yükseltirsiniz. 🌸🥰