duyguyank o yüzden şimdi 2. De özele yazıldım doğumdan sonra eşim
Ailem sırf Yanımda olsun diye orda 5 dk bile müsade göstermediklerinde öldüm yani çıkana kadar sadece yarım saat ziyaretçi saati sezeryan zaten oturup kalkmak bi dertti ve yardımcı kimsem yoktu yanımda