ayy kızlar çok korktum akşam biz evde yokken eve yarasa girmiş sanırım banyo penceresinden eve geldim sabah tam oturdum perdenin üstünde ters duruyor hemen eşime söyledim dışarı attı ama çok huylandim evi ilaçlatmaya gerek varmı bide aşı yaptirmali mıyız başına gelen varmı böyle bir şey çok takıntılı biriyim maalesef