brnabyrk Kamamir Kanamam geldi bnm ağrıylaa düşük başlangıcı dedi bna çok korktum çok agladm tedavi verdi snra ilacımı kullanıyorum aksatmadan istirahat ediyorum 4aylıgm..
omerhalis Kamamir bende kullaniyorum 200 mg agizdan aliyorum ben kanama sorunlu oldugum icin kullaniyom proluton igne ilac olarakta progestan doktoruna guven bence
omerhalis Kamamir 11 haftadan buyana kullaniyorum ciddi kanama ve dusuk tehlikem vardi canim suam iyiyim ama devam ettirdi doktorum kanama alanim var kese etrafinda kapansin dedi
Kamamir brnabyrk peki şimdi Dr. gittiğinizde herşeyi iyi mi? Kaç haftalıksınız? 2 ki ve 4 lü tarama yaptınız mı? Orda bi sorun yada risk çikti mi
omerhalis Kamamir antibiyotik bende kullandim serum takildim cunku bronsit oldum bebege gecmesin dedi doktor o sirada kesmedi ignemi ve ilacimi gunluk olarak onlarada devam ettim bi sorun olmadi sendr guven canim doktoruna 19+0 gunlugum bende
Kamamir omerhalis anladım , bende 17+6 yani Yarın 18 olacam , İnanın ki hiç yoktu ya hiç bi damla bile ama bu 2 gün , ya inşallah iyi olacak eşim cezaevinde yani bu bebek bizim mucize bizim eşimin melek yani
omerhalis Kamamir insaallah duzelir canim bolca dinlenmen lazim bende haftalardir yatiyorum benimde biseyim yoktu bianda oldu kanamam ikinci hamileligim hic sorun yasamadim 13 yasinda oglum var bu hamilelgim sorunlu .moralini yuksek tutman lazim dikkat er canim esinde bi an once gelir yaniniza insaallah
Zeliha66 Kamamir valla ben tam 15 haftadır yatıyorum. Wc ve yemek dısında kalkmıyorum. Bide üstüne ev tasıdık inan gelip görsen heryer heeyerde dogru düzgün bi düzenim yok ama mecbur yatıyorum. Bebis dogsunda hayirlisiyla yapilir herşey. O yüzden dikkat etmelisin elinden geldigince. Tabii benim erken dogum riskim var seninde olacak diye bisey yok ama sen tedbirini al canim
Depresif_polyanna Deletedmom004 12. haftaya girdiğimde kesti doktor. Benim tup bebek gerçi. Şimdi haftada bir proluton igneye devam edicem.
Deletedmom004 Depresif_polyanna Anladım canım benim de haftaya 12 olacak ve doktor randevum var. İnşallah bana da bıraktırır ilaç hep akıyor çok bunaldım artık
Depresif_polyanna Deletedmom004 bi sorun görmezse bıraktırır inşallah çünkü riskli dönemi bi nebze de olsa atlatmış oluyoruz.
deryamehmet35 Kamamir ben günde 3 defa kullanıyorum lekelenmem olduğu için ve ayrıca 200 mg günde 1 kere fitil olarak kullanıyorum.