Linamm
Kızlar suan 28+3 deyiz. Hamılelıgımın basından berı özel akrapol hastanesıne gıdıyorum. Fakat dün doktorum aradı ve hastaneyı bıraktıgını soyledı. Amerıkaya gıdıyomus ve bıdaha gelmıycekmıs. Malum dogumada az kaldı suan nereye gıdıcem nerden bı doktor bulucam hıc bılmıyorum. Cok sınırlendım ve cok üzüldüm. Sızce napmam lazım bazı yerler benı kabul etmıyo bazı yerlerde cok ucuk fıyatlar verıyo. Bıldıgınız bı doktor varmı onercenız yada bı fıkrınız yardım edersenız cok sevınırım🤰🏻🙏🏻