Kızlar adetim beş gün gecikti ilk gün testim silik çıktı hergün denedim 4 gün boyunca iki hızlı test 4 norml test yaptım hepsinde silik çıktı dün kan verdim pazartesi sonuç çıkacak ama bu sabah kahverengi leke gördüm yerleşme kanaması olarak düşündüm ama bir saattir lekelebme tarzında kanamam var ped dolucak şekilde 😭😭yardım edin nasıl bi yol izlemem lazım hergün pozitif çıkan testte basl adet oluyorum