Kızlar perşembe günü keseyi gördük 15 mm di o gün eve geldiğimde kahverengi şekilde lekelenmem oldu doktorumu aradım kahverengi olduğu sürece döküntü yok zaten kesenin dışında kanama alamı yok dedi bugün lekelenme geçti.Kwseyi gördüğümüzde 5+4 teydim ama ultrasonda 6+5 görünüyor dedi doktor ama bebeğe dair herhangi bir emare yoktu haftaya gel dedi bebeğin görünmemesi normal mi korkuyorum